Een goede klachtenprocedure is belangrijk voor alle betrokken partijen. Om die reden hebben wij als kinderopvangorganisatie zowel een interne als externe klachtenprocedure voor ouders opgesteld.
Wij raden ouders aan om een klacht in eerste instantie te bespreken op de plek waar de klacht zich afspeelt en/of met de betrokken persoon. Vaak kan een rustig gesprek al tot een oplossing leiden. Als ouders na deze eerste stap echter niet tevreden zijn, kunnen zij contact opnemen met de directie of locatiemanager, die de klacht volgens de klachtenprocedure zal behandelen.
Als ouders er samen met ons niet uitkomen, dan kunnen zij altijd een klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Kinderopvang. Wij zijn aangesloten bij de Geschillencommissie Kinderopvang. De contactgegevens van de Geschillencommissie vinden ouders via www.degeschillencommissie.nl.
Stichting kinderopvang Briljant en haar werknemers doen hun uiterste best om de opvang voor je kind zo goed mogelijk te laten verlopen. Toch kan het zijn dat je suggesties en/of ideeën hebt over hoe wij ons kinderdagverblijf kunnen optimaliseren, als het gaat over het opvangen van de kinderen. Wanneer je deze suggesties en/of ideeën met ons wil delen, vragen wij je deze te mailen naar het volgende e-mail adres: info@kdvbriljant.nl